.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرسودگی ناوگان راهداری در مازندران/۲۲ دستگاه نوسازی شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران میانگین عمر ناوگان راهداری استان را ۲۰ سال عنوان کرد و گفت: فرسودگی ناوگان از مشکلات راهداری به شمار می‌رود.

به گزارش شمال نیوز، عباسعلی نجفی صبح یکشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به فرسودگی ناوگان راهداری در استان اظهار داشت: در مجموع هزار دستگاه ناوگان راهداری استان نوسازی می‌شود و براساس شاخص‌ها بین استان‌ها توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه محورهای استان مازندران ملی است عنوان کرد: امسال و سال قبل با پیگیری‌های صورت گرفته، ۲۰ دستگاه ماشین آلات راهداری نوسازی و خریداری شده که برای خرید این دستگاه‌های راهداری ۲۲ میلیارد تومان هزینه شده است و امیدواریم سهم مازندران از ناوگان‌های جدید خوب باشد.

وی عمر متوسط ماشین آلات راهداری را ۲۰ سال بیان کرد و با بیان اینکه این میزان در کشور ۲۵ سال است گفت: با نوسازی ماشین آلات راهداری، قطعاً عمر متوسط ناوگان پایان خواهد آمد.

نجفی با اشاره به شرایط خاص استان مازندران از نظر جغرافیایی که سبب شده همه روزه پذیرای مسافران و گردشگران زیادی باشد تصریح کرد: همچنین سه محور مواصلاتی سوادکوه، کندوان و هراز به پایتخت کشور درجه اهمیت محورهای استان را افزایش داده است و باید شرایطی فراهم شود تا مسافرانی که از مسیرها تردد می‌کنند از جاده ایمن برخوردار باشند.

مدیرکل راهداری مازندران راهداری زمستانه را از سخت‌ترین فعالیت راهداران بیان کرد و گفت: در کنار راهداری زمستانه، راهداری مستمر، مدون و تابستانه نیز از دیگر فعالیت‌های راهداران به شمار می‌رود.

وی با اشاره به خدمات راهداران در حوادث اظهار داشت: در سیل سال جاری و اسفند سال قبل بیش از ۸۰۰ نقطه از راه‌های استان دچار لغزش و رانش شد و همکاران با تلاش بی وقفه در کوتاه‌ترین زمان، مسیرها را بازگشایی کردند اما ایجاد دیوارهای حائل و حفاظتی در حاشیه راه‌ها ضروری است.

نجفی به خسارت سیل به ۹۴ دستگاه ابنیه فنی راه‌ها اشاره کرد و گفت: از این تعداد چهار دستگاه پل بزرگ در سیل دچار آسیب شد که پل ونگل سوادکوه از جمله آن است که بخشی از کارها انجام شده است.

وی یادآور شد: در سیل ابتدای سال جاری ۲۹۶ میلیارد تومان و در سیل مهرماه سال قبل ۲۳۰ میلیارد تومان به حوزه زیرساخت‌های راه در استان خسارت وارد شده است.

مدیرکل راهداری مازندران ادامه داد: برای جبران خسارت سیل قبل ۲۰ میلیارد تومان از منابع ملی و ۱۱ میلیارد تومان از منابع استانی و برای سیل سال جاری از منابع استانی ۳۰ میلیارد تومان و منابع ملی ۵۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.383 seconds.